FAQ

FORSENDELSE

Sender I til hele verden?
Ja, vi sender til mange lande verden over.

Vi tilbyder forsendelse til følgende modtagerlande:
Argentina
Australien
Belgien
Brasil
Chile
Costa Rica
Cypern
Danmark
Dominikanske Republik
Duitsland
Ecuador
Estland
Finland
Frankrig
Griekenland Holland
Hong Kong
Indien
Irland
Island
Israel
Italien
Jamaica
Japan
Kroatien
Letland
Litauen
Luxembourg
Malta New Zealand
Norge
Polen
Portugal
Puerto Rico
Schweiz
Singapore
Skotland
Slovakiet
Slovenien
Spanien
Storbritannien
Sverige
Sydafrika
Taiwan
Thailand
Tsjekkiet
Tyrkiet
Tyskland
Ungarn
Uruguay
USA
Venezuela Østrig
Hvilke fragtmetoder tilbyder I?
Se vores fragt- og leveringsside for alle tilgængelige fragtmetoder.
Hvordan sporer jeg min bestilling?
Vi har et system som gør det muligt for dig at spore din bestillings- og forsendelsesstatus. Benyt dig af dit bestillingsnummer og den mailadresse du benyttede du gennemførte bestillingen.

Du kan gå til trackingsiden her.

BETALING

Hvordan finder jeg min betaling i mine bankoplysninger?
Du kan finde os ved siden af betalingen under navnet "Jewelry Website / MYKA”.
Hvilke betalingsmåder kan bruges på jeres netsider?
Vi godtager alle normale kreditkort, betaling via PayPal og bankoverføringer.

Du kan se den fulde liste over betalingsmåder på betalingssiden, som du finder ved at klikke på "Start Betaling" i indkøbsvognen og derefter udfylde dine kontaktoplysninger.
Hvordan beskytter I personoplysninger?
Det er særdeles vigtigt for os i MYKA, at respektere privatlivets fred.
Al information, du angiver på vores hjemmeside, eller der bliver indsamlet af en cookie i løbet af dit besøg, bliver udelukkende benyttet af MYKA til at lave en oversigt over dine indkøb og for at kunne give dig bedre tilbud.
Din information bliver ikke solgt, overført, udlejet eller byttet bort til nogen tredjeperson.

Når du registrerer dig på vores netsted, bliver du bedt om at give os nogle personlige informationer, såsom navn og kontaktoplysninger. MYKA vil passe på dine personlige oplysninger.
Dine oplysninger vil ikke under nogen omstændigheder gives til eller deles med nogen uautoriseret tredjepart.
Vi benytter en cookie til at følge dine handlinger på hjemmesiden. Cookien "husker" hvem du er, og derfor slipper du at registrere dig på ny, hver gang du besøger hjemmesiden.
I tillæg gør den os i stand til at tilbyde dig indkøbsvognfunktionen, ligesom den også sørger for at gøre din oplevelse nemmere.
Jeg modtog en kuponkode. Hvordan bruges den?
IHvis du har en kuponkode fra MYKA MYKA ,skriver du koden i kuponkodefeltet i indkøbsvognen og trykker "Anvend".
vad gør jeg hvis jeg får besked om at betalingen blev afvist?
Hvis du får besked om at betalingen blev afvist, skal du først tjekke betalingsinformationen og sørge for at den er korrekt.

Hvis alle detaljerne stemmer, kan du forsøge at betale via PayPal.
Du behøver ikke være et registreret PayPal-medlem, for at benytte deres tjenester.
Du kan også vælge at betale via bankoverførsel.
Vær opmærksom på at det kan tage op til 5 bankdage før bankoverførslen bliver registeret på vores konto og vi kan producere din ordre.

Du kan også bruge et andet kreditkort eller prøve igen nogle timer senere for at gennemføre betalingsprocessen.
Jeg har en PayPal-konto, men kan ikke fuldføre betalingen.
Hvis du af en eller anden grund ikke kan fuldføre betalingen med PayPal, kan du kontakte os med din bestillingsinformation.

Vi vil sende dig en mail med en betalingsforespørsel fra PayPal, så du kan fuldføre betalingen.

GENERELLE SPØRGSMÅL OM BESTILLINGER

Hvordan bestiller jeg?
Det er nemt at bestille fra os. Vælg smykket og den indskrift du ønsker.
Vælg kædelængde fra menuen og tryk på "Læg i kurv".
I indkøbsvognen kan du vedlægge en gaveæske og en hilsen.
Klik på "Start betaling" eller "Check ud med PayPal" for at fuldføre købet.
Du vil da blive videresendt til en sikker betalingsside.

Send os gerne en mail med specielle ønsker eller spørgsmål.
Hvad gør jeg når jeg har et specielt smykkeønske?
Hvis du har et specielt smykkeønske er du velkommen til at kontakte os.
Hvordan ændrer jeg en ordre når den allerede er bestilt?
Vi begynder arbejdet med dine smykker umiddelbart efter at bestillingen er modtaget.

Hvis du ønsker at ændre din bestilling, skal du kontakte os så hurtigt som muligt.
Hvis din anmodning sendes os senere end 12 timer efter bestillingstidspunktet, kan der påløbe et ændringsgebyr på 30% af købesummen.
Hvordan annullerer jeg en bestilling?
Så snart din ordre er blevet afgivet, begynder vi fremstillingen.
Da hvert smykke er unikt og personligt tilpasset, vil du få 70% af produktets oprindelige pris refunderet, da det ikke kan anvendes igen.

Du er altid velkommen til at kontakte os , hvis du har spørgsmål vedrørende annullering af din ordre.
Hvorfor fik jeg ikke bekræftelses- eller forsendelsesmail?
Når du sender din bestilling ind, vil du modtage en ordrebekræftelsesmail med alle dine bestillingsoplysninger.
Vi beder dig om at kontrollere varerne og leveringsadressen.
Derfor er det vigtigt at du giver os en gyldig mailadresse.

Hvis du ikke modtog en ordremail, bør du tjekke dit spamfilter.

For at forvisse dig om at vores mails ikke havner i din spam-mappe, kan du lægge kundeserv@myka.com/dk til i din mailadresseliste.

Du kan tjekke din bestillingsstatus her.

VORES PRODUKTER

Hvordan kan jeg forhåndsvise mit smykke?
Hvilken kædelængde bør jeg vælge?
Se vores guide til kædelængder for assistance.
Inkluderer kædelængden vedhænget?
Den opgivne kædelængde inkluderer ikke vedhænget.
Gå til vores guide til kædelængder for at vælge den ønskede kædelængde.
Hvad er størrelsen på vedhænget eller navnepladen?
Bogstavhøjden er angivet i informationstabellen på produktsiden.
Vedhængets længde afhænger af inskriptionen.
Normal længde på navnepladen er 2-5 cm.
For mindre navnesmykker er normal længde på navnepladen 1.5-4 cm.
For alle andre smykker er størrelsen opgivet i informationsfeltet på hver produktside.
Hvornår bør jeg bestille smykker i dobbel tykkelse?
For navn på mere end 8 bogstaver anbefaler vi altid, at bestille vedhæng i ekstra tykt materiale. Så vil vedhænget blive ekstra stabilt og slidstærkt.
Man kan også vælge ekstra tykt materiale for kortere navn.

For at få mere vide om smykker med ekstra tykkelse, kontakt venligst vores kundeservice.
Hvordan føjer jeg en Birthstone-krystal eller en diamant til smykket?
Vi kan føje Birthstone-krystaller eller en diamant til de fleste produkter.
Tag et kig på vores Birthstone kollektion.

Tag gerne kontakt med os for mer information om Birthstone- eller diamantsmykker.
Hvor placeres Birthstone-krystallen eller diamanten på vedhænget?
I udgangspunktet vil vi placere Birthstonestenen som følger:
I navn med bogstavet "i" vil vi sætte stenen på prikken over i'et.
I navn uden bogstavet "i" vil vi sætte stenen på det første bogstav i navnet såfremt intet andet er angivet.
Hvis du ønsker at sætte stenen på et andet bogstav, Hvis du ønsker at sætte stenen på et andet bogstav, bedes du venligst kontakte os.
Hvordan bestiller jeg vedhæng med dobbeltnavn?
Dobbeltnavne eller –ord har sædvanligvis flere end 8 bogstaver. Vi anbefaler at bestille dobbeltnavne eller –ord i ekstra tykt materiale for at gøre smykket mere slidstærkt.

For at bestille smykker i ekstra tykt materiale tager du kontakt med vores kundeservice
Hvordan bestiller jeg smykker med specialtegn (tal, skilletegn osv.)?
Vi kan producere de fleste specialtegn som @, &, $ osv.
Du kan skrive alle specialtegn når du bestiller.

Tag gerne kontakt med os for specielle ønsker.
Hvordan måler jeg min ringstørrelse?
Se vores guide til ringstørrelser for mer information.
Er jeres smykker lavet i ægte ædelmetaller?
Ja, alle vores ædelmetaller bliver købt fra offentligt godkendte leverandører og er autenticitetsmærket.
Vi benytter kun 0.925 sterlingsølv. Vores guldartikler er lavet i solid guld.
Guldets renhedsgrad er angivet på produktet (9 kt, 10 kt, 14 kt eller 18 kt).
Er jeres smykker nikkelfrie?
Alle vores produkter er 100% nikkelfrie, undtaget vores produkter i hvidguldAlle vores produkter er 100% nikkelfrie, undtaget vores produkter i hvidguld.
Med hvilken kæde- eller lænketype leveres mit halssmykke eller armbånd?
Til smykker i sterlingsølv, guldbelagte og roseguldbelagte produkter tilbyder vi følgende kæder:
dronningkæde, ankerkæde, ærtekæde og figarokæde

I 14 kt gult guld tilbyder vi følgende kæde:
dronningkæde

I 14 kt hvidt guld tilbyder vi følgende kæde:
dronningkæde

I 10 kt gult guld tilbyder vi følgende kæder:
ærtekæde og twistkæde

I 9 kt gult guld tilbyder vi den følgende kæde:
dronningkæde

Til vores akrylartikler tilbyder vi ankerkæder med sølv- og guldbelæg.

I tillæg tilbyder vi nogle modeller med farvet satinsnor:

Til vores armbånd

Til armbånd i sterlingsølv, inkluderet guldbelagte og roseguldbelagte produkter, tilbyder vi en ankerkæde

Vi har også diverse artikler med farvet satinsnor, farvet lædersnor, viklerem i læder eller farvet viklesnor i ruskind
Tilbyder I gaveindpakning og gavehilsen?
Ja, du kan lægge til en gaveæske og en gavehilsen på gaveæskesiden eller lægge dem til i indkøbsvognen.

MONOGRAMMER

Hvordan er monogrammet bygget op?
Monogrammer er normalt bygget op med efternavnet som den store initial i midten, fornavnet som venstre initial og mellemnavnet som højre initial
.
Hvordan kan jeg forhåndsvise mit monogram?
Kan jeg bestille et monogram med færre end 3 bogstaver?
Ja, monogramsmykket kan godt have 1 eller 2 bogstaver
Kan monogramsmykkerne laves med andre skrifttegn end A-Å?
Vi kan inkludere tal og skilletegn på monogramvedhængene.
Det lønner sig imidlertid at lave smykket kun med initialer, da tallene og skilletegnene ikke vil blive udformet med monogramfonten

RETUR OG REFUSION

Hvad er jeres returbetingelser?
Du kan returnere de fleste nye og uåbnede artikler som er købt og modtagne fra myka.com/dk indtil 100 dager efter levering.

Du finder vores fulde retur- og annulleringsbetingelser her.

ER DER NOGET ANDET, DU ØNSKER SVAR PÅ?

Tag gerne kontakt med os, hvis der er noget andet, du ønsker svar på