Forkert kædelængde
Hvis vi sendte dig en forkert kædelængde ved en fejl, sender vi dig gerne en ny kæde uden ekstra omkostninger, som du kan udskifte den forkerte kæde med. Hvis den forkerte kædelængde er selvforskyldt, er det muligt at købe en ny kæde. Vores kundeservice er altid klar til at hjælpe dig med at få bestilt en ny kæde.
Forkert størrelse på ring
Hvis du oplever at din størrelse på ringen ikke er korrekt, tilbyder vi glædeligt at justere størrelsen en størrelse op eller ned gratis. Kontakt vores kundeservice og send ringen tilbage til os, for justering af ringen.
Jeg modtog et beskadiget smykke
Hvis du har modtaget et beskadiget smykke, vil vi anmode om et billede af smykket, så vi kan se hvad der gik galt og forhindre at det sker igen. Så snart vi modtager billedet, vil vi finde en passende løsning på problemet.
Er du utilfreds med dit køb
Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, bedes du kontakte kundeservice og sende os et billede af den købte model. Endvidere bedes du om at læse vores Returpolitik for videre information.
Fejl i bestillingen
Hvis der er en fejl i den modtagne bestilling, bedes du sende os en email med alle detaljerne sammen med et billed af fejlen.
Dette vil gøre det muligt for os at se, hvad der er sket og forhindre det fra at ske igen.