Mere end
4.6 millioner
venner
DELTAG I FESTEN

BRUG FOR


HJÆLP?

FORSENDELSE & LEVERING
  • Hvordan kan jeg følge min ordre?
  • Sender I globalt?
  • Min ordre er forsinket

    Vores forsendelser tager typisk 6 til 8 hverdage, men der kan være mindre forsinkelser. Hvis din ordre er mere end 2-3 dage forsinket, bedes du kontakte kundeservice.

  • Mulige Forsendelsesmetoder
  • Ordren blev sendt til en forkert adresse

    Hvis en ordre bliver sendt til den forkerte adresse, vil vi sende en ny bestilling til den korrekte adresse og kunden, såfremt det er selvforskyldt, vil blive anmodet om et 30% omkostningsgebyr. Før du kontakter MinNavneHalskæde, bedes du undersøge med det lokale posthus, om pakken er endt dér.





MIN ORDRE
  • Ændring af adresse

    Hvis du vil have ændret din forsendelsesadresse, før din bestilling er fremstillet, er du velkommen til at sende os en besked, så vi kan opdatere adressen i dine oplysninger.

  • Ændring af en ordre, efter bestillingen er lagt.

    Hvis du allerede har placeret din ordre, men du valgte den forkerte model eller ønsker at ændre detaljerne, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice! Vi vil være glade for at opdatere din ordre uden yderligere omkostninger, såfremt du henvender dig inden for 12 timer efter placering af din ordre. Hvis du vil lave ændringer efter 12-timersperioden, bliver vi desværre nødt til at anmode om 30% omkostningensgebyr.

  • Annullering af en ordre
  • Jeg modtog et beskadiget smykke

    Hvis du har modtaget et beskadiget smykke, vil vi anmode om et billede af smykket, så vi kan se hvad der gik galt og forhindre at det sker igen. Så snart vi modtager billedet, vil vi finde en passende løsning på problemet.

  • Er du utilfreds med dit køb

    Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, bedes du kontakte kundeservice og sende os et billede af den købte model. Endvidere bedes du om at læse vores Returpolitik for videre information.

  • Ordren er sendt til forkert adresse

    Hvis en ordre bliver sendt til den forkerte adresse, vil vi sende en ny bestilling til den korrekte adresse og kunden, såfremt det er selvforskyldt, vil blive anmodet om et 30% omkostningsgebyr. Før du kontakter MinNavneHalskæde, bedes du undersøge med det lokale posthus, om pakken er endt dér.

  • Fejl i bestillingen.

    Hvis der er en fejl i den modtagne bestilling, bedes du sende os en email med alle detaljerne sammen med et billed af fejlen. Dette vil gøre det muligt for os at se, hvad der er sket og forhindre det fra at ske igen.

  • Forkert kædelængde

    Hvis vi sendte dig en forkert kædelængde ved en fejl, sender vi dig gerne en ny kæde uden ekstra omkostninger, som du kan udskifte den forkerte kæde med. Hvis den forkerte kædelængde er selvforskyldt, er det muligt at købe en ny kæde. Vores kundeservice er altid klar til at hjælpe dig med at få bestilt en ny kæde.

  • Forkert størrelse på ring

    Hvis du oplever at din størrelse på ringen ikke er korrekt, tilbyder vi glædeligt at justere størrelsen en størrelse op eller ned gratis. Kontakt vores kundeservice og send ringen tilbage til os, for justering af ringen.

BETALING
  • Hvordan finder jeg min betaling i mine bankoplysninger?

    Du kan finde din betaling under “Jewelry Website / Minnavnehalskaede”

  • Mulige betalingsmetoder
  • Jeg har modtaget en kuponkode. Hvordan benytter jeg mig af den?

    Du kan indtaste din kuponkode i Indkøbsvognen ved at trykke på + ved “+ Kuponkode” og indsætte kuponkoden i feltet. Hvis din kuponkode ikke virker, er du mere end velkommen til at kontakte kundeservice for at finde en løsning på problemet.

  • Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager en meddelelse om at betalingen ikke blev gennemført?

    Hvis du bliver informeret om at betalingen ikke blev gennemført, tjek da venligst de indtastede oplysninger og sørg for at de er korrekte. Hvis alle detaljer er korrekte, prøv da venligst med betaling via PayPal. Du behøver ikke at være registreret hos PayPal for at gøre brug af deres service. Du kan også bruge et alternativt betalingskort eller forsøge betaling igen efter et par timer, for at færdiggøre betalingen.

RETUR OG REFUNDERING
  • Returpolitik
  • Forkert kædelængde

    Hvis vi sendte dig en forkert kædelængde ved en fejl, sender vi dig gerne en ny kæde uden ekstra omkostninger, som du kan udskifte den forkerte kæde med. Hvis den forkerte kædelængde er selvforskyldt, er det muligt at købe en ny kæde. Vores kundeservice er altid klar til at hjælpe dig med at få bestilt en ny kæde.

  • Forkert størrelse på ring

    Hvis du oplever at din størrelse på ringen ikke er korrekt, tilbyder vi glædeligt at justere størrelsen en størrelse op eller ned gratis. Kontakt vores kundeservice og send ringen tilbage til os, for justering af ringen.

  • Jeg modtog et beskadiget smykke

    Hvis du har modtaget et beskadiget smykke, vil vi anmode om et billede af smykket, så vi kan se hvad der gik galt og forhindre at det sker igen. Så snart vi modtager billedet, vil vi finde en passende løsning på problemet.

  • Er du utilfreds med dit køb

    Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, bedes du kontakte kundeservice og sende os et billede af den købte model. Endvidere bedes du om at læse vores Returpolitik for videre information.

  • Fejl i bestillingen.

    Hvis der er en fejl i den modtagne bestilling, bedes du sende os en email med alle detaljerne sammen med et billed af fejlen. Dette vil gøre det muligt for os at se, hvad der er sket og forhindre det fra at ske igen.



NYTTIGE OPLYSNINGER
  • Hvordan lægger jeg en bestilling?

    Det er nemt at lægge en bestilling!
    1) Vælg det ønskede smykke og udfyld de forskellige oplysninger i menuen til højre, med alle de relevante oplysninger, inkluderende kædelængde/størrelsen på ringen mm.
    2) Når du har tilføjet alle detaljerne, skal du blot klikke på ”Tilføj Kurv”.
    3) Hvis du ikke ankommer til Indkøbsvognen automatisk, skal du blot klikke på ”Indkøbsvogn” øverst i højre hjørne af hjemmesiden.
    4) Indtast kuponkode ved at trykke på + ved ”+ Kuponkode”, hvis du har en kuponkode.
    5) Klik på ”Fortsæt til Betaling” for at gå til betaling, hvorefter du vil blive ført til sikker betaling.
    6) Så snart din betaling er gennemført, vil du modtage en bekræftigelsesmail med alle ordredetaljerne, så vær opmærksom på, om du modtager den!

  • Forhåndsvis din halskæde
  • Hvordan laver jeg en monogrambestilling?
  • Vejledning for længder og størrelser
  • Kædekollektion
  • Hvordan kan jeg tracke min ordre?
PERSONLIGE OPLYSINGER OG SIKKERHED
OM MINNAVNEHALSKÆDE
KONTAKT OS
Har du spørgsmål eller kommentarer?
KONTAKT OS



Visa Mastercard Dankort Bankoverførsel Diners Klarna Paypal SSL Betaling via kreditkort behandles af Paypal.com Inc. gennem 2048-Bit SSL
krypteret Secure Server for højeste sikkerhed på nettet
Copyright © 2012-2017 MinNavneHalskæde. Alle rettigheder forbeholdes.