Brug For Hjælp?

FORSENDELSE & LEVERING

Sender I globalt?
Ja, vi sender til mange lande verden over.
Min ordre er forsinket
Vores forsendelser tager typisk 6 til 8 hverdage, men der kan være mindre forsinkelser. Hvis din ordre er mere end 2-3 dage forsinket, bedes du kontakte kundeservice.
Ordren blev sendt til en forkert adresse
Hvis der er en fejl i din adresse vil den højst sandsynligt blive returneret til os. Når den gør det kan vi nemt gensende ordren. Venligst kontakt os med den korrekte adresse.

PERSONLIGE OPLYSINGER OG SIKKERHED

MIN ORDRE

Ændring af adresse
Hvis du vil have ændret din forsendelsesadresse, før din bestilling er fremstillet, er du velkommen til at sende os en besked, så vi kan opdatere adressen i dine oplysninger.
Ændring af en ordre, efter bestillingen er lagt.
Hvis du allerede har placeret din ordre, men du valgte den forkerte model eller ønsker at ændre detaljerne, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice! Vi vil være glade for at opdatere din ordre uden yderligere omkostninger, såfremt du henvender dig inden for 2 timer efter placering af din ordre. Hvis du vil lave ændringer efter 2-timersperioden, bliver vi desværre nødt til at anmode om 30% omkostningensgebyr.
Ordren er sendt til forkert adresse
Hvis der er en fejl i din adresse vil den højst sandsynligt blive returneret til os. Når den gør det kan vi nemt gensende ordren. Venligst kontakt os med den korrekte adresse.

BETALING

Hvordan finder jeg min betaling i mine bankoplysninger?
Du kan finde din betaling under “Jewelry Website / MYKA”.
Jeg har modtaget en kuponkode. Hvordan benytter jeg mig af den?
Du kan indtaste din kuponkode i Indkøbsvognen ved at trykke på + ved “+ Kuponkode” og indsætte kuponkoden i feltet. Hvis din kuponkode ikke virker, er du mere end velkommen til at kontakte kundeservice for at finde en løsning på problemet.
Hvorfor kan jeg ikke bruge mere end en kampagnekupon kode?
Bemærk venligst, at det kun er muligt at bruge en kampagnekupon / kode / gavekort per køb.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager en meddelelse om at betalingen ikke blev gennemført?
Hvis du bliver informeret om at betalingen ikke blev gennemført, tjek da venligst de indtastede oplysninger og sørg for at de er korrekte. Hvis alle detaljer er korrekte, prøv da venligst med betaling via PayPal. Du behøver ikke at være registreret hos PayPal for at gøre brug af deres service. Du kan også bruge et alternativt betalingskort eller forsøge betaling igen efter et par timer, for at færdiggøre betalingen

RETUR OG REFUNDERING

Forkert kædelængde
Hvis vi sendte dig en forkert kædelængde ved en fejl, sender vi dig gerne en ny kæde uden ekstra omkostninger, som du kan udskifte den forkerte kæde med. Hvis den forkerte kædelængde er selvforskyldt, er det muligt at købe en ny kæde. Vores kundeservice er altid klar til at hjælpe dig med at få bestilt en ny kæde.
Ringen jeg har modtaget passer ikke i størrelsen. Hvad skal jeg gøre?
Har du taget fejl af din ringstørrelse? Ikke noget problem! Du har 100 dage fra levering til at ændre størrelsen på ringen GRATIS! Brug venligst vores ringstørrelsesguide for at finde den rigtige størrelse, og kontakt derefter vores for at koordinere returnering af ringen til størrelsesændring.
Jeg modtog et beskadiget smykke
Hvis du har modtaget et beskadiget smykke, vil vi anmode om et billede af smykket, så vi kan se hvad der gik galt og forhindre at det sker igen. Så snart vi modtager billedet, vil vi finde en passende løsning på problemet.
Er du utilfreds med dit køb
Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, bedes du kontakte kundeservice og sende os et billede af den købte model. Endvidere bedes du om at læse vores Returpolitik for videre information.
Fejl i bestillingen
Hvis der er en fejl i den modtagne bestilling, bedes du sende os en email med alle detaljerne sammen med et billed af fejlen.Dette vil gøre det muligt for os at se, hvad der er sket og forhindre det fra at ske igen.
Garantibetingelser
Standard garanti
Fra den 22. januar 2023 inkluderer alle materialer (guld, diamantsmykker, sølv, forgyldt og rosaforgyldte smykker) 2 års garanti.

SMYKKE BESKYTTELSESPLAN
Du har også mulighed for at købe smykkebeskyttelsesplanen. Det giver dig mulighed for at beskytte de smykker, du elsker, og få gratis returnering, reparationer eller ombytninger, eksklusive rabatter og en direkte kundeservice, der giver dig mulighed for at bære vores smykker med tillid og ro i sindet.
Hvad er MYKA butikskredit?
Butikskredit fungerer som en betalingsform, der kan bruges til at købe smykker fra MYKA's hjemmeside.
Hvordan bruger jeg MYKA butikskredit?
Standard garanti
Hvis du vil bruge din butikskredit, skal du anvende den butikskreditkode, du har modtaget på betalingssiden, under "Butikskredit".
Refusion
Refusion kan kun foretages inden for 30 dage efter levering.

NYTTIGE OPLYSNINGER

Hvordan lægger jeg en bestilling?
Det er nemt at lægge en bestilling!
1) Vælg det ønskede smykke og udfyld de forskellige oplysninger i menuen til højre, med alle de relevante oplysninger, inkluderende kædelængde/størrelsen på ringen mm.
2) Når du har tilføjet alle detaljerne, skal du blot klikke på ”Tilføj Kurv”.
3) Hvis du ikke ankommer til Indkøbsvognen automatisk, skal du blot klikke på ”Indkøbsvogn” øverst i højre hjørne af hjemmesiden.
4) Indtast kuponkode ved at trykke på + ved ”+ Kuponkode”, hvis du har en kuponkode.
5) Klik på ”Fortsæt til Betaling” for at gå til betaling, hvorefter du vil blive ført til sikker betaling.
6) Så snart din betaling er gennemført, vil du modtage en bekræftigelsesmail med alle ordredetaljerne, så vær opmærksom på, om du modtager den!

OM MYKA

MYKA - Nyt navn, samme unikke smykker
I juli 2021 har Minnavnehalskæde officielt ændret navn til MYKA. MYKA er mig, dig, dine kære og…. Dette er blankt for dig at beslutte. MYKA afspejler historien om vores smykker - personliggjort af og til dig. Vi sikrer den samme dedikation og kvalitet i alt, hvad vi gør, bare under et nyt navn. Bemærk, at der ikke foretages ændringer i din ordre på grund af denne navneændring. Hvis du har spørgsmål om et af dine køb, er du velkommen til at e-maile os!
FAQ


KONTAKT OS

Har du spørgsmål eller kommentarer?
? KONTAKT OS (support.dk@myka.com)