Monogram Necklace - MyNameNecklace

Find din forsendelse - kundeservice

MIN ORDRE

Gik min ordre igennem?
Ordrer behandles så snart, de er blevet foretaget.
Du vil modtage en ordrebekræftelse på e-mail med dine ordreoplysninger efter din bestilling. Vent venligst 24 timer før du kontakter kundeservice, hvis du ikke har modtaget din bekræftelse.
Hvad er mit ordrenummer?
Dit ordrenummer identificerer din specifikke ordre. Du kan finde dit ordrenummer/ordre-ID i den ordrebekræftelse, du modtog, da du bestilte. Det vil starte med 91******.
Kan jeg stadig ændre min ordre?
Så snart din ordre er nået til 'fremstillingsstadiet' kan vi stadig ændre din ordre, men din leveringsdato kan blive forsinket. Omkring ferie og helligdage anbefaler vi at forsøge ikke at foretage ændringer, da vi kører efter en stram tidsplan.
Kan jeg ændre min forsendelsesadresse?
Vi kan ændre din forsendelsesadresse for dig, indtil din vare er i 'pakkestadiet'. Det er i dette stadie, at vi omhyggeligt pakker dine personlige smykker og forbereder dem til forsendelse.
Kan jeg stadig opgradere min forsendelsesmetode?
Din forsendelsesmetode kan ændres indtil 'pakke' stadiet.
Du kan se vores forsendelsesmetoder her.
Hvorfor har jeg ikke fået en ordrebekræftelse?
Der er nogle få årsager til at dette kan ske:
• Nogle gange er der en mindre forskel mellem din rigtige e-mail-adresse og den, du indtastede din ordre med.
• E-mailen kan have været sendt til din spam / junk / promotion mappe.
- Kig i disse mapper og se om emailen findes der. Du kan også søge efter vores email adresse kundeserv@minnavnehalskaede.dk og forhåbentlig vil den dukke op i resultaterne.

- Marker vores domæne som 'Ikke spam' i din e-mail-tjeneste.

• Nogle ordrer bliver stoppet, før de bliver bekræftet. Dette kan ske på grund af specialtegn i indskriften, særlige ønsker fra dig, en fejl med forsendelsesadressen eller lignende.
Der kan gå op til 24 timer før vores team kan bekræfte ordren.

Hvis du stadig ikke kan finde din bekræftelses-email, bedes du kontakte vores team, og vi vil sende den til dig igen.

LEVERINGSINFORMATION

Hvorfor virker trackingen ikke?
Sørg venligst for at du har indtastet detaljerne korrekt. Måske blev din ordre foretaget under en anden e-mail-adresse. Måske var der en lille skrivefejl, da du indtastede din e-mail adresse, da du bestilte din ordre.
Hvornår vil min ordre ankomme?
Din ordre bliver produceret i henhold til den forsendelsesmetode, du valgte ved bestilling.
Track din ordre
Hvis du ikke har modtaget en forsendelsesmeddelelse, betyder det, at din ordre stadig er i produktion.
Forsendelsesmeddelelse
Når dit produkt er på vej, vil du modtage en email-bekræftelse på afsendelsen. Denne email angiver din leveringsdato og trackingnummer afhængigt af den fragtmetode, du har valgt.
Sen levering
Hvis din leveringsdato er overskredet, og du stadig ikke har modtaget din pakke, anbefaler vi, at du forsøger følgende (det har vist sig nyttigt for andre kunder):
• Kontrollér dine forsendelsesoplysninger på ordrebekræftelsen og sørg for, at de er korrekte.
• Spørg andre medlemmer i din husstand, om de har modtaget pakken.
• Check (hvis det er relevant) hos din nabo, ved din garage eller måske en sidedør. Ordrer er nogle gange efterladt der af posten.
Spørg dit lokale posthus, om de kan give yderligere oplysninger om, hvor din pakke er.


Copyright © 2012-2018 MinNavneHalskæde. Alle rettigheder forbeholdes.